Wednesday, June 20, 2007

意粉?飯?

昨日教完班,
落左荃灣食 Tea。
我 Order 既係焗豬扒飯,
我個 Friend Order 既係脆皮腸肉醬意粉。

咁個侍應畀餐具啦,
Order 焗豬扒飯既我,
得到既係一個叉同一個匙;
Order 脆皮腸肉醬意粉既 Friend 。
得到既係一個叉同一把刀。

難道脆皮腸要切,
豬扒唔駛切?

Anyway,
野食黎既時候,
佢都仲要問邊個食飯,
邊個食意粉。

難道,
有刀有叉食飯,
有叉有匙食意粉?

食完 Tea,
去觀塘睇戲王之王。
問左成個星期,
得一個話睇。
好喇,
買晒飛喇,
今日又有兩個話想睇。
我行多轉買多次冇問題,
(雖然新買個兩張要分開坐……)

到出發行去戲院,
又有一個話想睇。
去到售票處,
叫佢排隊買,
佢又話想想先。

我買飛,
二十分鐘來回,
仲可以去超市買咖啡豆。
佢買飛,
二十分鐘都未買到……

睇完套戲,
感覺係好舞台劇 Feel……

No comments: