Sunday, June 03, 2007

2007 日本之旅 Day 10

終於到了旅程既最後一日,
應該話係最後半日,
因為只有上午有活動,
下午係機場,
坐黃昏機走。

上午去上野,
用左三個 Locker 裝晒我地 d 行裝,
跟住就去行喇。

我就梗係想去機鋪先啦,
但係某人話想去 OIOI。
找左好耐先找到,
不過未開門。
結果都係行下附近。
昨晚睇過旅遊書,
話上野有間賣軍用品既攤檔,
我找到,
發覺 D 野仲好抵,
可惜既係,
我個行李箱已經 Full 晒,
所以被迫唔買……

之後坐火車去機場,
因為我同佢係唔同 Terminal 既關係,
我落車先,
之後去 Check-in。
首先要排隊將 d 寄倉行李過機,
之後再排隊 Check-in,
有兩條隊,
一條係普通隊,
一條係 For 網上 Check-in 左既。
普通隊好長,
但效率好過網上隊好多……

之後見有 d 肚餓,
去食野,
被間有蛋包飯既餐廳吸引左入去,
雖然最後我都係食公司三文治……

回程都係坐國泰,
我最唔滿意既一程。
去日本個時都只係播錯片,
今次仲衰,
有畫冇聲,
結果我只係睇得半套。
聽某人講,
套戲既最精彩部份係前半個鐘。
而我,
係當套戲過左半個鐘後先有得睇、「聽」……

No comments: