Thursday, June 28, 2007

AL 放榜

原來明日 AL 放榜。
屈指一算,
我應該係八年前 AL 放榜。

會考放榜時,
出晒通告幾點要返到學校,
入晒課室坐定定。
然後班主任入黎,
逐個派績。
我記得我收成績個一刻,
班主任同我講左句,
考得幾好丫……

收晒成績之後,
大家就好似打仗咁四出找學校喇。

相比起會考,
AL 放榜既時間性冇咁緊要,
唔一定要幾點幾點坐係課室,
等班主任入黎派成績表。
反而係班主任係課室,
等我地返黎拿成績表。

收到成績個刻,
心情一沉,
好 Down 好 Down,
望到兩個 F,
雖然只係細分 F,
大分拉埋都及格,
不過都係好唔開心。

險些兒,
就入唔到我想入那科。
我亦都幾咁肯定,
單憑我 AL 既成績,
係入唔到我個科既。

後來我個科出左份收生成績,
我 AL 既分係 Below 3rd Quarter。

而係走後門既附註,
公佈左其中幾份成績,
我發現其中一份同我一樣。
亦即係話,
我有得入大學,
唔係因為我成績好,
而係我係課外活動活躍而已……

所以我學識一樣野,
得閒播多 d 種,
總有收獲既

No comments: