Saturday, June 23, 2007

夠 Bu

每次有人問我幾時見到影如,
一兩日來必見到佢。
今日同佢飲茶,
不過佢始終唔會當面叫我一聲「夠 BU」,
哇哇哇。

媽話佢試過拿我張相給佢睇,
問呢個係邊個,
影如試答「夠 BU」「夠 BU」。

但係我係佢面前指住自己問佢我係邊個,
佢又唔答我。
問佢邊個係「夠 BU」,
佢又識指住我。

Anyway,
飲茶中段落左尖沙咀,
放左支鏡畀個網友,
今後我又少支鏡用了,
><

再返到酒樓,
已經係成個鐘之後既事,
問下午有咩做,
又話去睇戲,
睇咩戲,
去邊度睇都拿唔到主意。

結果我自己一個去睇,
去左睇跟蹤。
成套戲原本都幾好,
不過個結局有 D 唔係咁好。
或者,
其實做完茶餐廳個幕完左佢會好 D,
個故事已經夠完整,
之後個 D 有 D 多餘。

冇最後個 Part 對個故事冇影響,
有左反而留下左不合邏輯既疑問。

題外話,
係電影中心睇戲係唔同 d 既,
我未試過完左場有作近廿個人睇埋字幕先走……

No comments: