Monday, June 04, 2007

2007 日本之旅 Day 10 續

昨晚架飛機比原定時間早左半個鐘到,
即係我九點半落機,
就係因為早左到,
結果我就四點幾先睡……

講返機場返屋企先,
我坐巴士,
唔係 Axx 個 d,
而係 Exx 個 d,
因為我個行李箱屬於大個種,
冇可能托佢上上層行李架,
結果放下層行李架。

日本既車既行李架,
係個箱既一半位置有野欄住,
可能係一條桿(要拿行李時將桿推上),
又或者係一條繩。

香港巴士既行李架,
條桿係近輪既高度。
當司機賽車手上身,
架車一片灣,
我個行李箱就會飛出黎,
結果我成日要去執箱……

講返點解咁晚,
因為返到屋企早,
十點幾左右,
所以就拿埋 d 手信同代買品去機鋪找佢地,
早 d 收返 d 錢都好丫,
順道見識下日本高手有幾勁。

話說昨日係香港官方比賽決賽既日子,
係日本請黎幾個高手。

講開比賽,
第一次我一到附加賽,
第二同第三次我都唔得閒去睇。
第二次係某人返左黎,
我同左佢去香港博物館。
今次係去左旅行。

結果睇佢地打機睇到兩點幾先走……

No comments: