Friday, June 08, 2007

可唔可以用下個腦?

今日個客上到黎

事件 1

客:「我想由 A 改到 B」

我:「咁即係改返轉頭啦,當初你話由 B 改到 A」

客:「唔係,邊有咁講過?」

事件 2

客:「我想唔用方法 A,用方法 B」

我:「但係用方法 B 會咁咁咁 WOR」

客:「唔係呀,現家都唔會咁既」

我:「因為現家用緊方法 A Lor」

客:「唔係,我想唔用方法 A,用方法 B」

我:「但係用方法 B 會咁咁咁 WOR」

客:「唔係呀,現家都唔會咁既」

我:「因為現家用緊方法 A Lor」

客:「唔係,我想唔用方法 A,用方法 B」

請重覆以上對話十分鐘


事件 3

客:「做起 D 要幾耐?」

我:「一個星期丫」

客:「你上次又話好快既」

我:「如果唔駛做你其他 ABCEFGH 咪快 LOR,咁現家係咪唔做 ABCEFGH,單單做你個 D 丫?」

客:「唔係」

我:「咁就一個星期啦」

客:「你上次真係話好快架 WOR」

我: 「上次係話用方法 A,現在你要用方法 B」

其實,係咪冇帶腦那個係我呢?

No comments: