Wednesday, June 27, 2007

掃碟

今日掃碟,
買左陳冠希既「讓我再次介紹我自己」、
孫耀威既「So Far So... Close」、
盧巧音既「Process」、
吳雨霏既「In Control」、
S.H.E. 既「Play」。

畀錢個一刻,
靚仔講左句:
「你真係掃碟 Wor」

係呀,
因為懶,
所以通都係儲埋一次過買,
一次過過晒入 iPOD。
除非係 D 唔等得既,
好似李克勤個 D 咁。

同樣,
我唔識評音樂,
我評包裝同 User Friendly。

「讓我再次介紹我自己」,
傳統 CD 包裝 Size,
碟面黑色,
好似一隻黑膠碟咁,
好得易。

其餘四隻都係 DVD 包裝 Size,
「Process」係禮物品式,
一個底同一個蓋,
不過底同蓋既 Size 太 Fit,
好難打開。

「So Far So... Close」係雙碟,
Disc 1 疊左半隻係 Disc 2 面,
要拿 Disc 2 時一定要拿起 Disc 1,
好麻煩。

原本仲有幾隻碟想買,
不過唔想買新曲加精選,
因為唔想花一百元買三、四首新歌,
而其他歌我係有既。
(「So Far So... Close」 係特例,
因佢 d 精選我都未有)

No comments: