Saturday, June 30, 2007

長洲 Camp

今日入左長洲玩,
原本打算中午入,
夜晚走既,
因為明朝約左影如去 Day Camp。
不過下午打畀影如阿媽,
話唔駛我去 Wor,
結果就過埋夜喇。

上次去長洲,
應該係 N 年前,
同四虎同埋阿力 D 屋企人去。
本來上個月都會去,
即係個次佛誕搶包山。
打算拿晒行李去,
影完就即係去機場上機。
點知有人話唔會係 24 同 25 號之間那個零時搶,
梗係之前那個啦。
不過就算佢唔係咁講,
我都未必入去,
因為都未必找到交通由長洲準時到機場。

Anyway,
我係第二批入長洲既,
首先幫佢地補給,
薯條薯片汽水係咁掃。
去到間屋,
個 Design 正爆,
冇間房,
一個大 Room + 廁所 + 露台。
一班人係度玩好適合,
放到兩台麻雀之餘,
仲可以打到 Wii(我地拿左一部 Wii 入去)

最正都係個廁所。
上次去日本旅行,
個廁所門係以為冇得鎖,
有人到最後一日先發現點鎖,
我都唔好得好多,
我都係早佢幾個鐘發現 XDDDDDDDDD

今次個度,
係玻璃門!XDDDDDDD

No comments: