Tuesday, June 19, 2007

幫班

早兩日收到電話,
叫我今朝幫班,
通常呢 d 我都唔會 Say No 既。
咁佢話轉頭 Send information 黎,
點知到尋日都未收到。
打去問佢啦,
佢話未 Send,
一陣 Send。
結果係我今朝出門口都未有……

去到荃灣,
坐巴士上山,
見到港隊 d 人,
原來港隊今日有 Training,
地點仲同我地一樣 Tim。
唔駛問,
Course Leader 事前冇同總會溝通啦。

去到營地,
原來今日得兩個教練,
十個學員。
話九點半集合,
結果十點先齊人。

Anyway,
都要教架啦,
唔知係咪因為今日係假期,
但都要 d 學員一早上山呢,
學習氣氛唔係咁好。

另外,
少教練亦帶黎問題,
就係做唔切野。
兩個教練,
一人帶一組去行,
好彩都叫仲有個幫手,
但都係擺唔切 Points,
結果學員好多時間都係等,
冇野做既。

到真係出發玩 Course,
又有雷暴警告,
要腰斬……

兩個出去收 Points,
結果返黎發現收漏左五個,
要我出去走返轉……

No comments: