Wednesday, June 22, 2005

Universal Studios

今日唔再去 Disney,
而去左 Universial Studios。

Universial Studios 多層有蓋停車場,
我覺得比 Disney 日曬雨淋既露天停車場好。
不過個 Ticket System 就唔係好好,
網上買左飛,
去到拿飛部機話冇資料。
排隊問,
都有幾多人有問題。
到幫我地 Check,
個職員要 Check 幾部電腦先找到我地既資料,
乜 d 電腦唔係應該連線既咩?

之後入場,
睇左 Shrek 4-D,
一套要載 3D 眼鏡睇。
呢幾日睇左五套,
個個 Park 都有:
Muppet Vision 3-D、
Mickey's PhilharMagic、
Honey, I Shrunk The Audience、
Shrek 4-D、
Terminator 2: 3D, Battle Across Time。

最終意都係 Shrek 4-D。

之後玩機動遊戲,
好多都唔畀帶袋,
要借佢 d Locker。

Mummy、MIB、Back to the Future 等都唔錯。
係 MIB,
我終於成功扳回一仗,
多分過佢。
不過我地係分開玩,
因為我地排 Single Pass,
條隊快 d。

咩係 Single Pass 呢?
好多時呢 d 車都坐四個人、
五個人咁。
咁如果個 Party 得三個人,
咁咪會有個空位 lor。
佢地就會放個 Single Pass 既人去,
唔好浪費個位。

之後睇 Break Dance,
中左頭獎咁畀人捉埋出去玩,
我都唔識跳既,
仲要有 Solo Time……
不過都玩得幾開心。

之後又落雨,
某人把口真厲害。
「我覺得我地玩完呢個出黎會落雨」
果然……

之後睇 Fear Factor Live,
超正。

到睇 Make-up Show,
講 Hollywood's make-up special effect。
今次輪到某人中頭獎,
仲影埋相先,
張相當然唔係我到啦。

食完又再落 Disney Downtown。
昨日行左兩間 Shop,
今日有充足時間行晒成個 Downtown。
之後就要返酒店訓覺。

No comments: