Thursday, June 23, 2005

飛波士頓恐懼症

訓得三個幾鐘,
又要彈起身。
因為今朝七點幾機,
四點半就要坐車去機場。

唔講唔知,
原來某人患左「波士頓恐懼症」
正確 d 講,
應該係「飛波士頓恐懼症」。
每次飛波士頓,
佢都會又暈又嘔。

幸運地,
我有藥係身。
返到波士頓,
發覺架車唔見左。
原來泊車那度只可以泊廿四小時,
多過就會被人拖走。
幾經辛苦,
終於找得返架車。

運到屋企,
見某人唔夠訓,
又病,
又嚇一嚇黎。
Cancel 晒下午既活動,
係廳煲 DVD 同訓覺。
睇睇下,
我都訓埋。

其實我追求既,
都係呢種悠閒既生活之麻。
「平淡是福」始終係我的目標。

夜晚同阿姨去左食西人中式自助餐。
人地阿姨移居 Boston 多年,
今次係我第一次見佢。
講返 d 野食,
不過不失啦。
十樣有八樣都係 Chicken,
煎炒煮炸乜都有。

No comments: