Monday, June 27, 2005

標準對答

今日 Report Duty,
背了個大背囊,
當中有做信差既花旗蔘茶包,
有手信,
有水杯(拿了過去做漱口杯),
Lunch Box 等等。

返到公司,
最常聽到既對答就係:
「好唔好玩呀?」
「好。」

講真,
又點會唔好玩?
Even 就算唔好玩,
咁多日,
總會 Tune 到好玩既。
尤其是我係自遊行,
跟團既就難 d,
不過都應該得。
去咁多日,
日日都唔好玩,
貼錢買難受,
我唔會咁做 lor。


其次就係
「貴唔貴呀?」
「我就唔捨得畀咁多錢喇。」
搵得黎就洗得去,
唔洗係旅行到,
總會洗係其他地方,
問題係洗得值唔值姐。


返到香港,
其實都仲未好慣。
Jet lag 有少少啦,
不過平時返工都係咁上下時間眼訓。

訓醒覺張開眼時見唔到 d 想見到既野,
呢個先係最唔慣既事。





夜晚 Edmond 打過畀我。
佢完本叫我幫佢買 99% 可可既朱古力。
我同佢講,
九十幾同一百都有,
係無九十九。
佢竟然反口話要九十幾,
唔係九十九,
咁都得……

仲有收到消息,
細牛今日打左幾次畀佢,
當頭心都涼晒。

1 comment:

Anonymous said...

佢次次打黎唔係我開緊會,就係我同阿姐傾緊野,都cut 左佢唔少線﹗哈哈﹗