Tuesday, June 07, 2005

做好準備

下個星期五就起行,
發覺原來有好多野未預備好。
未曬上次旅行 d 相,
「上次」既意思,
係指 2003 年 12 月,
真係動作慢。

不過係曬之前,
我係應該揀相先,
三百幾張相,
現在先睇到 #100,
幾時先攪掂?

Anyway,
我鐵定星期四拿去曬相鋪,
執唔切就曬晒佢啦。

其次,
要買定 d 裝備,
不過得返一個 Weekend,
攪唔攪得掂呢?

仲有打發時間既玩意,
原本以為有 PSP 打,
不過現在未必買得切。
咁我今日就係部 Pocket PC 裝了三集 Games,
到時拿兩三本書,
(我書櫃大把書買左未睇)
儲定幾集卡通係部 Pocket PC 度,
廿個鐘既旅程應該過得到掛?

呢排係咪興做舅父?
繼阿力真係做左舅父之後,
細牛係佢日記又話就黎做人舅父。
而我家姐亦都好似有左。
四虎中有三個做人舅父,
Edmond 你慢慢等啦,
呵呵呵

不過,
我好似幾歲既時候已經係人地舅父仔,
不過係關係好疏堂個隻。





昨日倒數錯誤,
應該今日先係仲有十日就考試,
仲有十一日先起行。

No comments: