Tuesday, June 21, 2005

Epcot

終於到最後一日既 Disney,
今日去 Epcot。
呢個 Park 係某人既 Favourite,
個 Park 分成兩半,
頭半係玩既 Future World,
後半係依唔同國家既特色建做既 World Showcase。

有個新 Game,
叫 Soarin,
虛擬的滑翔翼遊覽。
展身空中,
遊覽唔同既景色,
個感覺宜係好正。

之後睇溫室。
食完午飯繼續玩。
先玩 Mission: SPACE Advanced Training Lab,
一個扮坐太空船既遊戲。
之後係 Test Track,
拿左 Fast Pass,
不過係五點幾,
所以先行 World Showcase。

講返 Fast Pass,
Disney 好多要排隊既設施都有 Fast Pass。
通常會有兩條隊,
一條係平時 Walk in 既,
一條係 Fast Pass。
Fast Pass 就好似預約咁,
你係適當既時候返黎,
就可以排條短 d 既隊。

行完 World Showcast,
我叫佢係 Mexio 等我,
我自己一個玩 Test Track。
似係模擬試車,
最後一 Part 係 Speed,
開到 60 Mph,
我覺得冇乜野。

係德國食完自助晚餐,
就睇煙花。
呢個煙花比起昨日近好多,
感受到個股熱,
澎澎聲直打入心。

睇完見時間尚早,
就落左 Downtown。
個度有間 Lego 店,
門外有好多 Lego 砌既野。

結果買左份 Lego 手信,
同埋一條高飛狗既四角褲。
做唔到我第一條四角褲,
就係畀左高飛……

No comments: