Monday, June 06, 2005

滿漢全席

Edmond 昨日做節,
所以係力王家只係玩一個下午。
今日輪到我家做節喇。
媽媽話訂左枱七點半,
我為免因要開會而遲到,
決定先發制人。
四點鐘就衝入老闆房傾,
睇怕四點傾完,
佢唔會六點又話要開會掛。

六點半離開公司,
先過 APM 間吉之島,
我開頭以為係十蚊店,
點知原來係超級市場,
攪到我買唔到想買既野。

禍不單行,
之後仲要送車尾……><
準時七點半去到酒店個中菜廳,
點知只係得姐夫係度,
媽媽又話未夠七點半佢就會到……

原來佢同家姐去左睇中醫,
結果八點幾先等齊人食飯。
除左我地一家,
仲叫埋左世交 Auntie 同 Uncle。

我亦收到今年第一份生日禮物,
原本以為有得即刻玩 PSP,
點知原來係折現。
最慘既係,
行貨原來斷晒貨,
六月中、尾先有,
仲要 Waiting List 已經四、五百人。
即係冇得係飛機上玩啦。

Anyway,
講返 d 野食,
不過實有人話我又引佢。
今次食滿漢全席第三篇,
好多野食,
樣樣都好好食。
不過七個人食八人餐又真係難左 d,
結果拿左三盒返屋企……





開始倒數,
仲有十日。

No comments: