Thursday, June 09, 2005

另謀高就?

本來今日冇咁早寫日記,
不過中午食飯有段爆笑對話,
唔現在寫驚唔記得。

「你走喇?」

「係呀。」

「幾時走呀?」

「下個星期五。」

「都係好事黎既。」

(又關你事?)

「去邊呀?」

「美國。」

「咁你飛過去 in 呀」

「係呀。」

「嘩,咁你拿一年個 d 簽證呀。」

「唔係呀,十年個 d。」

「工作簽證有十年架咩?」

「我都唔係拿工作簽證。」(我去旅行,拿工作簽證做乜?)

「咁唔可以係個邊做野架wor。」

「係呀。」(都冇想過係個邊做野?)

「過到去先算?過到去人生路不熟 wor。」

「係呀,不過我識人係個邊。」

「哦,有 friend 係個邊,咁又唔同」


(後按:
佢以為我唔做,
真係笑鬼死我。)





尋晚做到兩點幾,
今朝七點就起左身。
結果順利地 KO 埋餘下個 d。

Foul 走影得太差,
又或者同一個景影三四張個 d。
再加埋某人影個 d,
總共約三百張。
中午食完飯,
走左去觀塘廣場晒,
乜都冇問就畀左隻 CD-rw 佢,
落訂個時先問價錢,
原來晒咁多都要一蚊張,
唔知有冇野送呢?

以為要第二日先有得拿,
結果一陣放工就有喇。

No comments: