Thursday, June 02, 2005

等待?

原來係不適當既時候,
做不適當事係好難既。
例如我想係六月買張聖誕卡,
找左兩個星期都找唔到。
如果你地見到邊度有,
麻煩講聲我知。





看見細牛將會完成了十八個月的等待,
真係好羨慕。

我仲要等幾耐呢?
唔知。
等到之後又點呢?
唔知。
畢業之後又點呢?
回流定留係個度呢?
都係唔知。

人生好多時就係充滿咁多「唔知」,
如果劇本已經一早預備好,
「演員」既責任只係依照劇本去做,
咁又有乜意義呢?

仲要等幾多年,
等完之後點,
咁快寫定劇本做乜?
當然,
有份大綱總會好 d。
如其花精神時間去想十年八年後既野,
倒不如想下黎緊呢幾個星期做 d 咩咪仲好。

我唔知十年八年後會點,
但我知道,
如無意外的話,
十五日後,
我就會身處三萬五千尺既高空,
去放我好耐冇放過既長假期。

No comments: