Sunday, June 05, 2005

有招出招

激死我,
今朝訓,醒,
見到隻狗訓係我床邊。
望望下佢,
覺得有 d 唔妥,
如來佢咬緊我手提電話個叉電器!
現緊用電線膠紙貼住,
但點都危險,
希望買到 Replacement。

去完崇拜返到屋企,
就收到 Edmond 電話,
話出阿力度玩。
我地四個一個月點都會聚一次以上,
不過通常都係打機同打牌。

今次打機除了 Winning Eleven 同筋肉人之外,
仲玩左個新 Game 沙灘排球。
我開頭以為係街機個隻,
點知唔係,
我仲唔係好識打 tim。
結果被細牛同 Edmond 個隊打到落花流水。

最攪笑係 Edmond 有時開波落網或出界,
細牛就會話:「開入場區得架喇。」
但通講完呢句,
就輪到細牛打落網。

無記有個「有招出招」既節目,
上個星期係要求參賽者 60秒內砌好 d 麻雀成井宇形。
今日我地都試下,
不過細牛同 Edmond 都失敗左。
輪到阿力,
佢四十五秒已經攪掂。
真厲害!

至於我?
沒有試呀,
都係保留實力好,
冇謂開晒底牌啦。

一如以往,
我地四個打牌係唔打錢既。
(其實係因為就我)
以掌上壓代錢。
打到南圈,
因為 Edmond 做節要早走關係,
所以要腰斬。
最後一鋪,
有感於大家叮噹馬頭,
我地決定加大注碼,
將最後一鋪乘五。

結果由細牛自摸六翻,
我地三個要做三十幾下。

No comments: