Monday, June 13, 2005

重要會面

今日秘書姐姐同我講,
下個星期安排左兩個 Appointments。
即係話,
我要執返套西裝落行李箱先。
同埋要操下英文,
我驚到時會溝通唔到。





發覺出發之前仲有好多野做。
首先係執行李啦;
其次係出發之前個晚仲要考試,
要溫書啦;
要交日文作文啦;
又要將三百張相入相簿 wor;
又要找卡數;
又要報稅;
又要填返 d 續會表格等等。
得果三晚半,
邊做得晒?

今晚食完飯,
就開始入相喇。
三百幾張相都係好多,
疊起係厚過一本牛津高階兩解字典。
d 膠啜住又難入,
最慘入入吓發覺中間漏左幾頁,
又要抽返出黎再入。
結果攪到三點幾先入晒,
想做多樣工作都唔得。

講返本相簿,
兩本加埋可以入三百張 4R 相。
我晒左 293 張,
好似可以入得晒咁,
但係仲有 8 張 Index,
結果 Total 係 301 張……






911 之後,
去美國麻煩左好多。
例如 d 寄倉行李唔可以上鎖,
方便佢地 Check。
如果係拉鍊個隻拖箱,
可以用個行山扣扣住,
咁就唔驚搬運途中唔覺意開左。
但係我個行李拖箱係冇拉鍊個隻硬箱,
結果放工走去買左條行李箱索帶,
叫做解決左問題。





二三四五,
仲有四日。

No comments: