Wednesday, June 15, 2005

抽後算帳

上個星期我申請左上網報稅既 Password,
佢話會寄畀我。
幾日之後收到稅局既信,
唔係 Password,
而係另一張報稅表。
我以為係崔我交表,
所都冇理住。

今朝填報稅表,
先發覺兩張表係唔同既。
之前個張,
係正常既 04/05 年度既報稅表。
早幾日收個封,
係 03/04 年度既報稅表!
要找返兩年前既資料出黎,
今係有 d 難度。
好彩最後都完成任務。
不過原本昨晚做既 Task,
延到今朝先做,
結果今日將會好多野做…… ><





呢 d 先係高效率架嘛。
話說國泰 d 機位,
四十八小時前就可以 Login 劃位。
我星期五飛十點幾,
今朝十一點 Login,
佢話冇紀錄 wor。
咁得三個可能既姐,
一係就我其實被人騙了財,
冇買到機票;
一係就買機票既時候冇 Submit 到 Asiamiles 既會員 Number;
一係就有其他人幫我登記左。

因為今次我自己一個去,
冇理由有其他人幫我登記。
至於個 Agent,
佢係 Moly d 舊同事,
都應該信得過。
Anyway,
我十二點九 Send 左過查詢畀國泰,
一點三已經收到佢地既回覆,
之後已經可以劃位,
只係我唔記得個護照 Number 劃唔到。
咁既工作效率,
抵妳今年係全球排第一既航空公司。





兩日咋,
兩日咋!

3 comments:

Sunny said...

劃位嗎?
我個Agent 已經幫我劃好lor 喎
話說航空公司會有三份一的機位可以提早劃位
其餘的就上網劃 or 到機場先劃

提醒你, 機場快線的市區預辦登記服務係不包括去美國的航班的, 唔好中計, 記住打俾Edmond

炒炒 said...

劃位,
我上次個 agent 都有劃到。
結果去到都要調。

今次自己黎。


我坐 e 車入機場
市區預辦登記服務用唔著

Sunny said...

o我, 原來係咁, 咁我都Login 再劃位喇