Saturday, June 25, 2005

我在波士頓旅行的最後一天

最後一日係波士頓,
應該話係最後一朝才對。
飛機十二點起飛,
我八點左右就起身,
梳洗完畢,
就上網喇。
首先上 Newsgroup 睇下 Dada 佢地有冇出Post,
之後睇下網頁,
睇下新聞。
原來香港六月幾乎日日都落雨,
仲要係落勁大個隻。
昨日仲要出埋紅雨警告 Tim。

仲有山洪瀑發,
呢 d 唔知係咪叫「貴人出左門招風雨」呢?

Anyway,
去左 IHOP 食早餐,
呢間連鎖店專食 Pancake 架。
食完早餐,
就坐車去 Boston 機場喇,
拍好車,
拿完 Boarding Pass,
見過 Gate 目視可見,
就四圍行下先。

過機場保安,
今次要做 Second Pass Check。
個 Check 要開袋搜,
話佢好嚴謹咩?
又唔係,
佢都冇開晒 d Pockets。
話佢唔嚴謹咩,
又唔係,
至少佢眼見既件件都玩下。
佢攪左我個 Hand made 電池箱好耐,
部相機佢又拿出黎睇下,
鏡頭又攪下咁。
我呢 d 良好市民梗係順利過晒 D Checks 啦。

上到飛機,
發覺個位畀人坐左。
原本坐我隔離個男人想同佢個女一齊坐,
我當然冇問題啦。
結果由窗口位既 4C,
調左去路位既 7B。

今程機個機倉服務員係位男黑人,
A so funny man,
我覺得佢幾敬業樂業 Tim,
總之氣氛良好。
12 點 03 分,
飛機離開 Boston 機場,
正式踏上歸家既路途。
先飛四十分鐘去紐約 JFK,
再轉機返香港。

No comments: