Thursday, June 16, 2005

最後的……

終捱到最得一日喇,
我聽日就會離開香港。
基本上之前要做既野,
都做左大半,
行李執左九成;
篇文作左,
不過唔知有冇解錯題;
叉電叉晒電等等。

欠既,
就只係今晚個考試。
今晚個考試,
亦係呢個老師教我既最後一堂。
再上就會係研究班,
由日本人教返。
而呢班對左兩期既同學,
亦應該會各散東西。

所以今晚約左一齊食飯。
因為老師要上堂,
又有兩位同學仔唔黎,
結果只有 10 個同學仔出席。
去左跑台街附近既譚仔米線食,
咁近我屋企,
當然順手返屋企換件衫啦。

食完米線,
去到學校,
首先係對埋 d 複習題,
九點先開始考試。

份卷唔算淺啦,
係冇溫書唔識姐。
考完試,
就返屋企執埋 d 行李,
準備明天去玩喇。

YeahYeahYeah!

Edmond,
唔好以為避上大陸就得,
等被我「賴」啦!





中午被屈請食飯,
不過有人仍然以為我唔做,
今日佢地係同我 Farewell,
er……

1 comment:

Sunny said...

蛋哥,艾文兄話你一味靠嚇,冇實際行動,又話你唔似我咁腳腳七住,開始唔怕你了。 我已經有了佢的大陸電話,仲有佢星期一應該暫時唔會返大陸,你要攻擊就請了。