Monday, June 20, 2005

Magic Kingdom

今日係旅程中的旅程玩既第二日,
地點係 Magic Kingdom。
Magic Kingdom 可以話係 Disney 既膽,
因為個個 Disney 都一定有,
分別只係大定細。

同 LA 既那個一樣,
Florida 那個一樣有 Tomorrowland、
Frontierland、Fantasyland等等。

泊好架車,
就坐 monorail 去 Magic Kingdom。
為免同人迫,
我地採取逆時針玩。

玩巴斯光年,
今次慘敗。
過完第一關,
人地廿萬分,
我得過幾千。
最後埋單,
佢四十萬,
我得廿萬……><

玩 Space Mountain,
黑暗中既過山車,
成日驚撞頭。

玩鬼屋,
入到去唔知做乜。

玩 Big Thunder Mountain Railroad,
後面坐左一對小妹妹,
由開車叫到落車,
仲要係好刺耳個隻,
坐佢前面真係活受罪。

係 Magic Kingdom,
見到有唔少香港既 Trainees。
可能文法唔同,
佢地唔係好識笑。
如果我係遊客,
見到佢地會好冇癮 lor。

唔知講錯咩,
有時個氣氛好僵。
不過好彩好快無事。

Anyway,
有了昨日既經驗。
今日將部相機留係架車度,
亦都將腰包換成背包,
放了件風褸。
所以行行下就算落雨,
都冇昨日咁狼狽。

夜晚我返車拿相機,
返到黎個巡遊已經開始。
完左之後,
我要係人堆中找返佢,
好彩都被我找到,
一齊睇埋煙花之後就返酒店休息了。

No comments: