Saturday, April 08, 2006

E-300 vs E-330

一夜冇訓,
早上訓唔夠兩個鐘,
就去左掃墓。
中午去左「Live View 新體驗 – Olympus E-330 DSLR」工作坊,
係逸東酒店舉行,
咁近,梗係去一去啦。
其實呢個工作坊都係 Sell 野多,
係咁 Sell 佢 d 優點。
去次前,
其實都有 d 心動,
我亦都試放我部 E-300,
補返三兩千入呢部機。

點解我想入部 E-330 呢?

第一、佢有 LCD 取景。
以往既 DSLR,
太多用 View Finder 取景。
單用 View Finder 既唔好處,
就係局限左個視點。
例如我五尺十一吋高既,
咁我影出黎既相就只會係五尺十一吋高既視點,
隨非我蹲下來或者爬梯先可以轉到視點。
有個 LCD 取景,
改變視點就方便好多。

第二、佢既 Noise 控制好過我部 E-300。
換句話說,
IQ 應該會好 D。

第三、測光改善左。
比 E-300 (其實 E-500 已經有)多左兩個 Mode,
Hi-key 同 Low-key。
詳情就唔多講喇。

第四、微距 Mode。
可以放大十倍黎做 MF,
好方便。

但係,
去完個工作坊後,
我打消了念頭。

第一、個多角度 LCD只係得上(90度)下(45度)調較,
有得左右調較會好好多。

第二、個色 D Tone 有 d 怪,
好啞色,
冇左 Olympus 鮮色既特色。

第三、個 AWB 聽講改善左,
原來都係唔係好得既。

第四、用個 LCD 取景,
Shutter Lag 極嚴重。

第五、冇直倒、冇快門線(雖則我少用)。

第六、Setting 麻煩。
唔夠 User Friendly,
咁好多下先 Set 到一樣野。

E-330 雖然係一部好機,
但係要我放部 E-300,
再補晒四千蚊黎買,
唔係咁化算。

No comments: