Sunday, April 16, 2006

復活節主日

今朝原本有波踢,
不過撞左崇拜,
咁我梗係崇拜行先啦。

今日係復活節主日,
教會每年有兩次浸禮,
一次係聖誕,
另一次就係復活節。

一個係紀念基督降生,
一個係紀念基督勝過死亡而復活。

今年都唔例外,
一樣有浸禮,
有三位受浸既新葡。

我同威哥今日都有返崇拜,
都好耐冇係教會見過佢。
唔係佢要返工咩,
就係我要比賽。

今日本來佢都要返工,
仲要係返朝早五點。
但係九點幾有個 Break,
之後點幾兩點再返。
咁因為呢個 Break,
佢就可以返崇拜喇。

不過佢中途都要趕住走,
就係牧師講完道,
守主餐之前,
佢就走左喇。





完左崇拜之後,
我去左圖書館。
自三年幾前我唔見左銀包,
連同圖書證都唔見埋之後,
我冇補領到,
亦都冇去過圖書館。

今日再去,
都係想睇下有咩圍棋書,
想買個幾本佢都有。

其實佢圍棋書唔算多,
一行都放唔滿,
不過本本都吋幾兩吋厚,
點睇呀?

No comments: