Friday, April 14, 2006

一雪前恥

夜晚去左捉圍棋,
自中學畢業之後,
幾乎都沒有掂過圍棋,
原因係冇對手。
不過唔好誤會,
唔係獨弧求敗個隻冇對手,
而係真係找唔到人同我捉。
莫講話圍棋,
連圖版遊戲(即係 A&A 個 d 呢),
又或者 AD&D,
甚至乎大富翁都找唔到人同我玩。

所以早一兩年,
聽到有人係鹽湖城有 AD&D(定 D&D?)玩,
仲有埋代表自己個 Character 既公仔,
我真係既妒且恨。
冇他既,

自三月十七日捉過一次圍棋之後,
今日又再捉,
首先同 D 文捉盤十九路。
九路我都捉唔掂,
更何況十九路呢?

結果係八十七比七十五。
因為行先幾著數,
所以行先執黑子通常讓五目半,
扣返之後即係我輸六目半,
叫做有 D 交代啦。

之後九路再戰 HKZooo,
第一盤再輸,
計埋上次,
即係連輸四次。

之後第五盤,
我一股作氣,
係咁搶攻。
唔係咪被我氣勢嚇倒,
結果打到佢認輸。
總算出返一口氣。

No comments: