Monday, April 10, 2006

喂喂喂,搵邊位?

話說前日個工作坊,
可以帶自己機去。
咁主辦單位星期五就打電話通知參加者,
我收到個電話,
(我當時唔知係佢地打黎……)
個電話冇來電顯示既。

「唔該阿 EGG 丫。」
(我係 Forum 既 Login Name 係 eggho)

我:「你係邊位?」

「唔該阿 EGG 丫。」

我:「咩事?」

「唔該阿 EGG 丫。」

我:「咩事?」

「原來你係阿 EGG。」

我:「咩事?」

「唔該阿 EGG 丫。」

結果我就收線喇。
現在回想,
我既應對有冇出問題呢?
點解好似溝通唔到咁既?





今日十二點收工,
之後去打機,
打到兩點,
唔中閃。

工作都係未完成,
棘手地方好多。

No comments: