Monday, April 24, 2006

今時今日,咁既服務態度……

今晚約左舊同事食飯,
上個月結婚既舊同帶了相畀我地睇。
去左旺角朗豪坊附近既一間 Cafe,
不過呢間 Cafe 我就唔會再幫趁。
食物質素我唔識評,
唔係唔好食,
不過因為食得太趕,
所以試唔真 d 味。

點解食得咁趕呢?
一陣會講到。
至於點解唔推介,
不單服務質素唔好,
服務態度更加唔好。

話我地一行十一人,
大部份人八點鐘已經到左,
大約八點十五分落單。
落單個時都攪笑,
我們叫左七個餐,
兩個散叫。
佢數黎數去都話得八樣,
咁我地 Repeat 一次,
佢樣樣都話寫左,
我手數都數到九樣。
結果複左三次先找,
佢仲好意思話我地頭先冇 Order,
結果落單都落左五分鐘……

落單之時,
佢都透露過得一個人整(唔係佢,係仲驚),
如果唔係叫餐,
會耐少少。
咁等都預左,
不過坐左個幾鐘,
不單食物未上,
甚至飲品未上,
跟餐菜絲沙律都未上。
咁梗係追佢啦,
點知第二句佢就 Fight Back,
話我地八點五十分先落 Order。
八點五十分,
遲黎個兩個都到左,
第二輪都叫埋喇。

結果冇人忍到,
拉隊走。
焗飯佢話焗緊,
咁一半人去第二間找位先,
餘下一半(包括我)留低食埋佢。

下半場去左打冷,
好食 ^_^

No comments: