Saturday, April 15, 2006

開餐

昨晚下棋之先,
去左同班 IE 師弟們踢波。
大部份都出左黎做野,
但都有六七個在學。
而當中,
我同賴米係最早畢業既。

同班後生仔踢波,
我 D 老人家(大過一兩年)真係頂唔順。
佢地個人技術唔錯,
不過下下都係哨入去,
我 d 老人家都係跑到喘晒氣。





今日三、四點鐘左右,
威哥打黎約食飯,
佢話五、六點鐘左右放工再打畀我。
結果等到六點半肚餓,
整少少飯食,
點知一整完就收到電話。

去左紅磡間乜乜 Square 食。
日、西合一。
我地叫左好多野食,
炸軟殼蟹、石頭窩、
玉子豬扒、三文魚薄餅,
仲有白飯、湯同餐跟埋。

平時食扒跟飯已經狼狽,
因為兩隻手用三件餐具(刀、叉、匙),
今次仲要加多對筷子 Tim。

不過話分兩頭,
d 野都幾好食,
價錢又唔算好貴,
兩個人四百有找,
(當然要同麥記比就冇得比啦)
值得推介。

No comments: