Sunday, April 23, 2006

黑色暴雨警告

昨日帶新電話,
舊電話留了係屋企充電,
結果收唔到短訊。
凌晨五點先發覺這樣的一個短訊存在,
在訓之前覆左。

有人連續幾個星期六要加班,
我又何嘗唔係要星期日返工呢?
所以我好明白有幾辛苦既。

下午落油麻地打機,
與人對戰,
一負三勝,
新 Deck 似乎唔錯。
不過打完幾鋪就冇人打,
自己打電腦,
不過都有幾個人係後面睇。

之後坐車返公司。
一做就做到十二點。
點解咁清楚係十二點呢?
因為保安剛剛鎖正門,
我要經車場出。

見有時間,
又去打左兩鋪機。
一勝二負,
把握力有待改善。
以往打開穩守突擊,
新 Deck 講求攻,
還未熟習。

之後離開機鋪,
嘩!乜咁大雨呀?
好彩我有帶傘,
不過都濕晒。
離開觀塘時黃雨,
坐緊小巴時紅雨,
返到屋企時已經黑雨。

如果我再遲 d 走,
後果可能更不堪設想。

No comments: