Wednesday, April 26, 2006

開個快會先

今日打比賽,
賽制係雙淘汰賽。
雙淘汰賽即係有所謂敗者復活節,
亦即係話,
你要輸兩場先出局。
好不幸,
第一場我就對住今次個冠軍,
自然地大敗而回。
敗者復活戰,
對住實力不是強我好多既,
結局都係輸了,
飲恨出局。





老闆有個口頭憚:
「開個快會先……」
咩叫「快會」呢?

我唔知老闆個「快」係幾快,
但係我心目中,
一 d 都唔快。
昨天睇完醫生,
我都有返工。
四點幾個時,
老闆話開個快會,
結果一開就開到七點幾八點。

最慘係講 d 野重複又重複,
早幾日先同佢傾完,
今日又拿出黎講過。
又係個 d 論點,
又係我同佢發言……

一個所謂既「快會」,
開左三個幾鐘,
唔知正常既開會,
會唔會開足七個鐘,
返工開到收工呢?

No comments: