Thursday, April 06, 2006

圍繞食

今日中午去左九龍灣食飯,
因為大虎係沙田出左黎。
上個星期先話大虎唔會出黎同我地食,
今個星期佢就出左黎喇。
去左德福二期四樓間和民,
想唔到食咩,
求求其其叫左個雞扒定食,
味道一般啦,
三十零四十蚊一個餐,
算係咁啦。





夜晚又出左 Cafe,
個度 d 人已經開始認得我。
以前去到,
總會問我幾多位。
近排去到,
我唔駛出聲,
佢已經識話我知,
我班 Friends 係樓上。

今次去,
好似換左大部份人。
上幾次去,
真係激死。

Order d 野食,
個幾鐘都冇黎,
原來漏左單。

之後都只係黎左三份之二,
原來再漏單。

今次呢,
服務好似好左,
成三個人一齊拿食物上黎。
叫佢落單呢,
即叫即黎。

No comments: