Thursday, April 13, 2006

死結

返埋今日就放假,
全日都 Holiday Mood,
冇乜心機做野。

暫時放低左手頭上個 Project,
Resume 返另外一個。
呢 Part 以前做個一次,
冇結果,
今次重做,
Result 一樣。

當然呢個唔係我 expect 既 Result 啦,
係既話就冇辛苦,
File Closed 啦。
至於點解會咁,
就真係諗唔到。

係 Hardware 問題?
定係 Micro controller 既問題?
定還是我既 Programming 有問題?

如果係我既問題,
又係邊 Part 有問題?

Initialization 既問題?
Setting 既問題?
定還是 Core 個 Algorithm 有問題?

問題一大堆,
但係答案仲未想到。





昨日買左隻新 Game,
Naruto 既無幻城之卷。
對於有睇開漫畫既我黎講,
可以好投入。
之但係唔係咁耐玩,
基本上主線由六類 Game 任砌。
1 on 1 格鬥、漫畫內容問答、
考記性、考反應、
考判斷、老虎機。
開頭玩好得意,
玩落就覺得悶。
我要趁仲有價有市,
拿拿聲爆機放左佢先。

No comments: