Friday, April 07, 2006

救火

今晚又要開夜,
原本係做份內事。
Tune 個 Device,
唔知點解做唔到。
某 d 情況得,
另一個情況就唔得;
到那個情況攪掂,
就輪到原本個情況唔得。

但係結果都冇時間做。
原因係另一個同事做唔掂佢個 d,
我要幫佢。

我做唔夠十分鐘份內事,
內線電話就響一次,
我又要過去幫佢睇一睇。

結果幫佢攪個 d Bugs,
自己部機未 Tune 好。
最慘既係,
佢個邊都係攪唔掂,
兩頭唔到岸。

有人會話,
攪掂自己 d 野先丫嘛。
但係我又覺得,
兩樣都係公司野,
老闆遲早都叫我幫手救火。
(事實上佢都有講過)

連續返左二十一個鐘頭工,
到第二朝六點半先收工。
以往既我,
會等小巴、巴士返屋企。
今次我係一出公司大廈門口,
已經揚手,
截了架的士。
可想而知,
我係有幾疲倦。
六十幾元,
換黎既係十分鐘返到屋企,
值唔值就見仁見智了。

No comments: