Sunday, April 09, 2006

第 49 屆體育節野外定向接力賽

今日要比賽,
體育節既接力賽。
今年既拍檔係阿棟同阿健。

阿棟第一棒,
阿健第二棒,
我守尾門。

今年既協辦屬會唔知係咪經驗唔夠,
有好多需要改善既地方。
首先係賽事中心太細,
本來個空地唔細,
不過佢拿晒黎做接棒區和終點。
結果就冇位畀賽員。

其次係條 Course 唔係好得。
牛寮其實有唔少好玩既地方,
不過我個條 Course 基本上冇任何 Route Choice。
大路之王,
離開條路打 Point,
繼續大路之王。

第一棒阿棟返黎暫列第四(但阿棟係跑最短條 Route),
到阿健返黎,
跌到落第七(阿健跑第二短條 Route)。
到我出發,
首先要花分幾兩分鐘找張圖係邊,
完全冇指示……

之後一睇,
以為有兩條路選(繞大大圈既唔計喇),
不過較好個條要穿過人群,
正如我之前所講,
賽員可用面積太少,
導致賽員積聚,
要穿過佢地,
時間上會打折扣。
所以我選了條上多少少山既。

成條 Course 冇咩大錯,
冇需要 Relocation,
跑得幾順。
結果用了約 60 分鐘完成 3.7km 賽事,
以一個半年冇練過砲既人黎講,
算係唔錯,
不過如果可以做到 50 分鐘會更加好。

我地今次呢隊,
一個剛剛收工,
一夜冇訓。
另一個(即係我)前晚做通頂,
唔知會排第幾呢?

No comments: