Saturday, April 01, 2006

改完又改

我我討厭即興,
我喜歡計劃。
先不談計劃了,
是否按照實行的問題。
我很怕失預算,
最近就被媽鎷激死。

本來約左上星期六去拜山,
咁我訓醒已經聽到佢約打麻雀了。
之後約今日,
不過佢上星期日又失驚無神話個日去,
最後去唔成。

咁早兩日佢又話影如冇人睇住,
星期六唔去住,
改星期三啦。

今日又話影如返左屋企,
所以又話下午去。
我一早約晒人,
咁當然又去唔成啦。

夜晚又話明日去,
明日我又係約左人……

如果冇約實,
有時突然興之所致,
都還可接受。
但現在唔係呢個情況 wor,
係一早約實左日子 wor。

咁定左係那個日子就那個日子啦,
又唔係有咩特別原因,
鍾意就話改期。

原本日子既約會我推晒就佢,
佢又話唔去。
唔係原本個日我約晒人,
佢又話要去。
真係畀佢玩死。

No comments: