Sunday, January 30, 2005

DNF

今日係今個賽季最後一場定向聯賽,
不過個結局就令自己好失望。
我出十點十九分
八點半就到達位於柏架山道一號燒烤場既賽事中心。
有充足的時間熱身和拉筋。
一出發已經可以即刻進入比賽狀態。


今日既賽區係寶馬山,
天氣凍,霧亦很大。
對大部份賽員黎講,
大霧會減慢佢地既速度,
但對我黎講,
有冇霧我都係咁慢。


一路都冇咩大錯,
路線選擇主要都係最短那條。
去到九號經過水站,
沿樓梯衝過大馬路,
沿河去。
原本應該係廢屋後有小路上山,
但我只見到有條小路係廢屋前,
以為唔係,
一路走過了頭。
甚至離開了圖的範圍。
浪費了近七分鐘,
終於返回正路。
係十二號控制點,
終於追返阿兆。
(我係九去十被佢過頭)
打完十三號 Point,
當人人都猶疑緊好唔好沿咀穿綠林之際,
我已經很大膽咁殺落去,
(後尾睇成績,呢段路我係第三快)

之後見到阿斌,
係十五號 Point 被佢甩左。
跑到尾 Point,
見到阿健,
之後衝返終點。

返到成績處理,
時間上係排第十二,
不過成績被人取消左,
因為我去錯尾 Point。
事後對返地圖,
我去了的那個位距我真正的 Point 只有五、六米,
(則例規定最少三十米)

就係咁,
今場比賽畫上一個不完美的句號。


等齊人之後,
我地落左吉之島食野,
之後係附近行左一陣,
想買卡,
不過睇唔中。
佢 d 卡分晒類,
生日卡都有幾個類別,
有 For 父親既;
有 For 母親既;
有 For 兒子既;
有 For 女兒既;
有 For 朋友既;
有 For 丈夫既;
有 For 妻子既,
係冇我想要個 d……

No comments: