Tuesday, January 18, 2005

「新」消息?!

今日返工遲大到,
架小巴九點幾都唔開,
結果成四十分先返到。
但係都冇點補返時間畀佢,
六點半左右就離開,
因為今晚要上堂。


放低左三個幾四個月之後,
我再次學返日文。
今次仲有目標 tim,
就係年底個能力試及格,
因為參加左政府個持續進修計劃,
如果校內試同能力試及格,
就可以有 80% 既 Rufund,
即係八千左右。
我讀那個係三級能力試班,
原本要求係三級能力試及格,
但現在改左,
任何一級都得,
即係我考四級能力試都得。
四級個試易好多,
我會及格掛。


由放跟唔返之前個班,
結果轉左班,
亦都換左老師。
新老師個教學 Style 唔同,
我要重新適應,
亦都冇再堂上錄音,
因為之前個 d 我幾乎都冇聽過,
某入又唔會 Download 黎聽。


放左學,
陪 Moly 行去車站。
佢好認真咁同我講話收到個「新」消息,
話知道左我拍拖 wor。
Well,真係「新」消息……
唔記得問佢聽邊個講,
同埋知唔知我女友係邊個 Tim,
星期四再問佢。


By the way,
今日上堂之前撞到以前個日文老師,
原來佢以為我地過左旺角分校上堂。
放學撞到 d 舊同學,
佢地又係以為我地過左旺角分校上堂。
Moly 啦,
放埋 d 留料。

又,
上堂之前,
找唔返張學生證,
以為唔記左,
今日交錢時交低張相補領。
點知原來上次落訂時學校收左,
今日上堂老師派返……

No comments: