Sunday, January 02, 2005

足球的回憶

今日真係馬拉松式踢波,
先係五點至七點係砰石村球場為紐版上陣。
是役我地大勝 7 比 3 。
我先發上陣,
司職右閘。
第一球係打開龍門既阿 Kidd 接應角球,
炮彈式破網。
之後我同隊長一個 one-two,
我右腳伸盡踢入,
將比數擴大至 2 比 零,
之後被人追返一粒,
比數開始咬得好緊,
打到 3 比 3。
之後我們開始以守為主,
我由前鋒打返落中堅位,
將對手不少攻勢瓦解。
而我地打下入一粒,
打下又入一粒,
結果大勝 7 比 1。


之後即刻趕去牛頭角,
同班中學同學踢。
竟然係踢街霸場,
即係個籠門框勁矮,
球四面圍晒,
地波唔會戔界個隻。


記得中學時代係學校踢波,
其中一邊圍左圍板,
另外一面係地盤,
我讀左七年,
有六年半都係地盤。
之前係體育館,
拆卸重建,
但因斜波問題攪唔掂,
工程一拖再拖,
最近終於落成。
而我讀書個陣個地盤雜草叢生,
好多時踢左個波都找唔返,
所以我地戲稱佢為培正郊野公園。

講返塊圍板,
因為有塊圍板係度,
所以我們可以做到真正既「撞牆」。
以前力度仲控制得好好,
過到人之餘都可以拿返過波。
記得有年學校比賽,
我打算「撞牆」過人,
結果個波擦過圍板頂,
繞過籃球架落返我腳下。
點解有個籃球架呢?
因為學校個操場係多用途,
手球係佢;
籃球係佢;(兩個 full court)
排球係佢;
足球都係佢。(其實係踢緊手球場個籠)


一路踢隻腳都唔多妥,
唔知係早幾日做 Gym 令到肌肉撕裂,
定係硬食左阿力幾次重炮,
右腳四頭肌個位好痛,
加上之前績聚既乳酸又有 d 影響,
所以表現都唔係幾好。

No comments: