Thursday, January 20, 2005

新老師與舊老師

好耐沒有收過咁大段訴 Messages,
分分鐘有千幾二千字。
但可惜遠水不能救近火,
我只能夠致以最深切的同情和慰問。
故事的主角係種有佢講冇你講,
應該話你有你講,
佢有佢做既個種類型,
可惜我愛莫能助……





今日係第二堂日文,
毛理有事請假,
攪到我打聽唔到消息 Tim。

呢班同以前個班好唔同。
以前一個星期上一堂,總其兩個鐘;
現在一個星期上兩堂,總其三個鐘。
以前係大班,十六七個人,好嘈;
現在個班得十個人左右,但都係好嘈。
以前兩堂四個鐘教一課,
一堂兩個鐘教生字文法,
一堂兩個鐘練會話和對功課;
現在兩堂三個鐘教一課多 d,
第一堂個半鐘教生字文法,
第二堂個半鐘睇課文 DVD、回話、和下一課生字。


真係唔係好慣呢個阿 Sir 咁教,
好似唔係好學到野咁。

同學方面,
d 男仔比較細個 d,
應該仲讀緊中學,
女既就相信做緊野。
而有 d 同我一樣,
考試唔溫書,
不過仲衰過我,
屋企唔做功課……

No comments: