Wednesday, January 19, 2005

神奇的 AA 制

今日放工出左 SOC 練跑,
一個運動量大,
但運動時間唔長既練習。
就係八百米間竭跑喇。
其實就唔止八百米既,
或者咁講啦,
水平位移就係八百米,
但係段路上落多,
計返路面距離,
我想一轉跑了一千米左右啦。
Total 跑了四轉,
我平均四分鐘一個圈左右。

兩個人輪流跑,
一個人跑既時候,
另一個人就睇圖。
不過 d 圖就好簡單,
我三分鐘左右,
已經睇晒一條 Course 十幾個 Points 喇。


之後教跑步姿勢,
甚麼抬腿鞭腿,
名就唔記得,
點做都 ok 既。


八點幾九點就上返去喇。
之後食飯,
發失件好詭異既事。

話說八個人食飯,
叫左六個快餐、一個麵餐、一個飯餐。
AA 制食完夾錢。
由於我得張一百元紙,
咁我就拿晒 d 錢去埋單,
有淨既係我袋啦。

奇怪既係,
我出左一張一百蚊紙,
結果收返四張廿蚊紙,
一張十蚊紙,
同埋五個兩蚊。
4 * 20 + 10 + 5 * 2 = 100!





今日班立法會議員好似小學生鬥氣咁,
一 d 話要默哀,
明明話唔批準都要格梗黎。
一 d 話抗議佢地默哀,
唔肯返黎開會。
唉……

No comments: