Sunday, January 23, 2005

三連

今個星期日又有比賽,
係無國界醫生野外定向比賽 2005,
向著三連霸的目標進發。
第一年我上左廣州比賽,
之後兩年都有玩,
亦都勝出,
今日比賽賽地點移師元朗大棠。


我地約左八點三係朗屏站等,
我去到既時候,
有人才剛剛上西鐵。
見有時間,
就去了大快活食早餐,
咖喱牛肉奄列。

之後坐 K66,
去到落車個站,
就見到人肉路牌指示我們點行上山。
當我們去到既時候,
已經有些組別出發了。


十點四十分,
到我們出發了。
一如而往,
我們都是先找個地方,
計劃好才繼續。
今年先沿山咀上空地,
找椅子坐下,
用了三數分鐘就定好路線,
然後出發。


今日天氣好熱,
所以都特別辛苦。
結果三十個 Points 都係拿唔晒,
只拿了二十八個,
得四百七十分得冠軍,
以七分贏左第二個隊。


沿途 d 人見到我地既裝束都有唔同既評價,
有人話我地型,
有人話我地 Pro,
有人問我地係唔係拯救隊,
亦都有人話我地似青蛙。


夜晚大學同學 Estelle 話係比賽見到我,
原來佢都有玩。






頒完獎坐的士出元朗,
個司機勁攪笑,
話有三條路,
問我地想行邊條,
佢唔同我地選,
等我地自己選。
但係一條佢又話會塞,
一條佢又話會繞路,
最後都係得返一條……





四點幾又去左大快活食個 Super Late Lunch。
之後週圍行,
發現左 d 正野,
完全唔駛驚會鼻敏感。

之後行左成個鐘先找到小巴返屋企……
七點幾先返到屋企。

No comments: