Thursday, January 13, 2005

送上山

今日請左假冇返工,
因為 d 骨灰有得拿,
要拿去荃灣竹林寺上位。
一早八點幾就被媽媽叫醒,
係我用新咖啡杯沖左杯另啡既時候,
家姐先打電話黎叫我地落去食早餐。

之後姐父駕車落紅磡拿骨灰,
再入竹林寺。
竹林寺係佛教,
自然有 d 佛教儀式,
一如以往,
我都係唔知佢地做緊乜,
念緊乜既。

攪到十二點幾,
送左媽媽返屋企之後,
家姐帶我去 Ice Fire 個開倉,
買左兩件衛衣,
一係外套。

原本想買 d 野送畀人,
不過我銀包放左係車,
又費時用家姐 d 錢買,
又驚買左唔合佢心水,
結果都係冇買到。
份生日禮物,
過幾日逛街研究下先。

夜晚係酒樓食飯,
因為阿媽個 Friend 既兩個仔生日,
佢兩個仔都係培正校友,
又住近,
所以係由細玩到大。
亦都見返唔少兒時玩伴。
生日個兩兄弟都帶了女朋友黎,
細仔的女朋友好熟口面,
好似都係培正既,
不過唔肯定。





昨日跑三個大圈,
用了三十一分十七秒,
阿棟話我慢左。
其實都唔係丫,
半年前跑都要三十二分五十一秒,
雖然今次個圈細左少少。





連家姐去旅行買手信都話要送份畀佢
有些少妒忌 tim。





仲有三日,
日記自動保衛系統要開動。

No comments: