Wednesday, January 26, 2005

神經俠侶

下午收到同事個 Email,
"Attached please find your itinerary for USA trip."
嚇鬼死我,
冇啦啦去咩 USA?
知後睇返封 Email,
同行既仲有 5-6 個人。
睇個勢係 LA 有 Exhibition,
之後上網 Search,
又找不到咩資料。


之後老闆打 Intercom 黎,
原來真係有 Exhibition,
公司有個 Booth。
人選未定,
但係因為預早訂機票會平 d,
所以就用住我個名先。


Departure 個日就撞正色級比賽,
飛機四時起飛,
相信要果去比賽一定趕唔切,
但係我又唔可以 Assume 一定有得去而唔報名。


我感覺到主的安排好奇妙,
雖然今次係商務簽證,
可能有效期好短,
未必可以讓我下次波士頓之旅用。
但似乎對下次申請簽證,
都會有一定的好處。





夜晚和 Alex 去霸王山莊食野,
之後係尖東睇神經俠侶,
幾好睇。

睇完我行返屋企,
Alex 又跟住我 wor。
原來佢約左馬姬係佐敦等,
睇黎又好返喇。

No comments: