Saturday, January 15, 2005

買火牛

今日係我大學畢業之後既第一個短周,
只係比平時訓多兩個鐘。
之後幫部電腦做例行檢查,
清下 d 塵咁。

記得早個幾月,
Bonnie 部電腦開親機都有嘈音,
最後發覺係低板吹住晶片把風扇壞左。
現在論到我部電腦係咁叫,
最後斷症為火牛壞左,
咁黃昏就出旺角購物。
天氣好凍,
我穿一件薄羽絨,
唔件哥倫比亞 Omi-tech 外套連背心「飛士」,
仲有手襪。

一路行出旺角,
本來想幫部相機買埋直倒,
不過冇貨。
上到旺電,
開始覺得有 d 熱,
原來室內室外溫差咁大。

最後係三樓買野,
買左把 CoolMaster 既 CPU 風扇,
同一隻火牛。
本來想買 Delta 既火牛,
可惜佢冇貨,
結果買左 Antec 既 True Power 430。


返到屋企,
首先叮返熱 d 米粉食,
順手整埋部電腦,
結果九點左右整好晒部機,
仲開得著。
不過仲有少少問題,
我閒到有少少燶味,
但係部機又行得走得,
好似冇咩問題咁,
我又找唔到邊度燶。
現在驚佢會火燭。
所以將部機列為觀察期,
訓教出街都會熄機。

No comments: