Wednesday, January 12, 2005

未想轉工

舊同學大衛 Send 左份工既資料畀我,
問我有冇興趣 Apply。
份工係一間香港既做 Game 公司,
佢地既第一隻 Game 仲係先賣去美國,
再回流返香港,
講到咁白,
我想你地都知講緊邊間。
佢都幾空缺想招輯,
包括三維動畫師、遊戲設計學徒、
遊戲設計員、市場(拓展)經理、
品質監控主任、品質監控員、
首席動畫師、首席建模師、
首席特效動畫師/數碼合成師、
3D 美術師、遊戲美術設計師、
遊戲測試員、程式師、
網頁內容設計師、網站圖像設計師、
網站程式師等。

而大衛 Send 既資料,
係 Game Software Engineer,
大衛話我應該夠晒料 Apply。


不過我就唔係咁想 Apply,
其中一個原因係唔想做純 Software 既工。
呢 d 工肯定追 Deadline 追到死,
雖則大衛話人工會高過我現在個份,
而且我對寫 Game 又有興趣,
點解浪費呢個機會云云。
但係如果要我失去很多的時間,
要用時間去取返黎,
我寧願留返係現在份工。


基本上我好滿意現在份工,
無論係待遇、工作環境、同事、
公司文法、制度。
如果要轉工,
我想一係佢炒我,
一係我做到意興闌珊。


當然好似大衛個情況,
走就一定走既情況下,
我可能會選 Game Programming 而捨 Embeded System。

No comments: