Monday, January 10, 2005

足球聯誼

氣溫今天又凍返。
近排真係多病痛,
除了長命咳,
右腳腳腕十二月廿七日扭親到現在仲有少少痛,
攪到我踢兩次波都要紮住上陣。
昨日朝又肚痛,
攪到我返崇拜行到一半都要返轉頭。
其實肚痛都唔係昨日開始架喇,
正確黎講應該係前晚開始,
唔知係咪因為食左壽司,
定係飲左阿媽 d 唔知咩水出事。
今朝返工都仲有少少痛。

昨日踢又整親隻腳,
又係右腳。
話說有球個波我通左火車坑渠,
點知就畀佢踢到脛骨,
當堂痛到企都企唔穩。
馬神個班冇人性又唔肯換我。
結果我守籠都要扶住籠門框。


好彩後尾都仲叫跑得吓,
不過有球小腿撞走左個波之後,
又再痛過,
不過都係小痛姐,
但就現在都仲痛緊。

講開昨日踢波,
本來同大衛、火車一陣(咁就唔會發生意外),
但係迦南話累要休息,
結果我代佢,
同肥宇、阿鋒、至偉和展閔一隊,
我仲入左三球呢!
第一球單刀左腳射遠柱死角,
第二球係自己後場笠射,
守門員托入(個籠門框膊頭咁高到啦)。
第三球右腳怒射。
本來仲有幾個 Chance,
不過把握唔到,
例如有球踩定黎射,
但拿得盡得滯……


連續兩日唔知醒,
唔知係咪同身體差左有關呢?

No comments: