Tuesday, January 11, 2005

一月的聖誕禮物

昨晚去完 OM Spot Extend 個保用之後,
係尖沙咀慢慢行返屋企。
途中當然過一過東英睇野啦,
不過就格唔到 d 波頭價。

返到屋企樓下開信箱,
發現有兩封信一張卡。
一封信收件人係媽,
另一封收件人係爸,
這不是重點。

重要既係個張卡,
張卡係郵局發出,
話有個郵包係朝早派信時,
因為屋企冇人而派唔到。
咁就叫我一個星期之內去郵局領回。
我見個辦工時間係朝八晚六,
就決定今朝返工之前去拿。

一早起左身,
其實都唔算早喇,
鬧鐘較七點,
我七點半先醒。
八點左右先出門口,
我一路都以為我屋企係廣東道郵局負責,
拿郵包自然去返個度。
出門口前望清楚,
係寫彌敦道既中央郵局,
唔係廣東道,
好彩睇一睇,
如果唔係就白行一趟。

去到中央郵局,
都要問人先知係邊度領郵包。
係街到望入去,
見到郵局係落左閘,
原來領郵包係閘既右手面。

終於領左份禮物了。
返到公司拆禮物,
一共有四件。
美中不足張 Card 唔記得寄,
要下次先有得睇 lu。

No comments: