Friday, January 21, 2005

身體語言

昨日上堂,
學左 d 好攪笑既野。
話說做閱讀理解,
係篇講日本人既身體語言既文章。

日本人咪成日講「係」、「係」既?
仲要鞠晒躬黎講。
原來唔係淨係有人見到先鞠躬,
就算周圍冇人講電話時,
講「係」既時候都會鞠躬。
老師話會聽得出鞠躬講「係」既語氣會禮貌 d,
不過老師 Demo 左幾次,
我都係聽唔到個分別架。
唔知我以前講電話既時候,
某人聽唔聽得出我有冇鞠躬呢?
係呀,
我講電話時好多「係」、「係」,
某人成日話我做左日本人。


細個時 d 長輩教落,
講野要望住人講先叫尊重。
但係日本人就剛剛相反,
如果你望住人對眼黎講野,
係好冇禮貌既。


日本人會用尾指代表女朋友,
姆指代表男朋友,
好大男人主義!





大虎同三虎既私人恩怨,
卻殃及池魚,
我冇啦啦輸左 65 下 Situp。
做完之後,
最累既唔係腹肌,
而係四頭肌,
因為要用力頂住。

No comments: