Thursday, November 30, 2006

休息

呢排 d 收工時間都幾極端,
昨晚收成兩點幾,
今日就七點未夠就走左。
無他既,
我相信我唔係鐵打,
點都要有休息。

休息,
唔係單單指訓覺個種,
有時去打下機,
或者四虎聚 Hea 下,
都係休息既一種。

有師弟同我講(其實係07年1月6日講既)
叫我唔好攪到自己咁忙,

其實我又覺得冇乜所謂,
人生幾十年好快過,
點解唔用盡佢呢?

至於所謂享受人生,
我也有,
每年我都會去旅行,
好似呢幾年既美國,
黎緊既日本,
出年既韓國等……

分別可能在於,
我因為個人情況比較特別,
所以拍拖可能壓縮成一兩個月,
享受人生可能又係壓縮成一兩個月。
餘下既時間,
自然寄情工作。

更何況,
雖然現在份工作唔算係 Dream Job,
都算係一份幾喜歡既工作,
放多少少時間,
放多少少心機,
不是幾好嗎?

No comments: